torsdag 29. mars 2018

Heimefjella er best

Svanøy med Florø i bakgrunnen

Svanøy

Stongfjorden


I dag tidleg var eg ein tur opp i Porten under Portafjellet. Men etter at eg såg det hadde gått nokre ras, og i tillegg gløymt både kamera (!) og solbriller snudde eg. Lysta på vidare tur forsvann. Kameraet låg forresten på biltaket då eg kom ned igjen i Oslandsbotnen! Olaug og dei andre heim sperra sjølvsagt opp auga då eg kom heim igjen. Men har eg ikkje feelingen så går eg ikkje. I staden vart det lunsj heime. Ein omgang sjakk med Peter vart det òg tid til før han og dei andre reiste i Blomlia. 

Litt seinare vart det ein tur på Toreheia og Skylefjellet i staden. Kjempeflott på berre skoa. Til og med utan broddar. Underlaget var fast og fint etter minusgradene i det siste. Litt nysnø her og der. Både Krikavatnet og Mangevatna er det heilt trygg(!) is på. Så her er det berre å ta turen. Du treng ikkje reise land og strand rundt for å nyte friluftslivet. For heimefjella er i grunn best 😎



Ingen kommentarer: