søndag 18. februar 2018

Meir gull og meir trim

Osland og Oslandsvatnet
(eit bilde eg er glad i)


Fjell fekk vere fjell i dag. Men jammen var det ekstra kjekt å knyte på seg joggeskorna ut på ettermiddagen i staden. Så vart det ein joggetur til Osland. Inn i mellom OL-sendingane.

For å vere heilt ærleg er eg ikkje så spesielt glad i snø lenger. Eg likar egentleg fjellet bete utan snø. Mange forfrysningar på tærne har etter kvart kravd sitt. Og så mykje liv er det heller ikkje å sjå på denne tid. Sauene står nok i fjøsen - vel, utanom villsauene på Stavenesodden då. Dei såg eg forresten ikkje i går. Dei har nok trekt ned i fjæra ein stad der det er snøfritt. Men geitene på Osland gjekk ute i Vågeskaret i dag. Delvis snøfritt som det var. Rett skal likevel vere rett - lyset om vinteren er eksepsjonelt. Spesielt i fjellet.

Nei, heldigvis går det mot vår. Det lysnar for kvar dag. I dag var til og med vårt lokale skjorepar i full gang med å vøle på reiret. Dei første snøklokkene har vist kikka fram i Holmedal òg etter kva eg har sett på Facebook. Så snø og vinter kan godt fare for min del. Blir litt greiare å pendle på jobb til Førde kvar dag òg då. Det skal bli godt med vår og varme i solhellingane.

Ingen kommentarer: