søndag 4. februar 2018

Kystfjell

Atløyna og Alden,
Heggøyna til høgre



Video Furefjellet 040218



Kinn, Reksta og Skorpa
 
Stongfjorden

Grimelia

Utsikt mot Granesundet frå Høgeheia


I dag gjekk eg den flotte turen frå Holevika til Furefjellet, og deretter austover til Høgeheia, med retur til Holevika. (Eg gadd ikkje bruke timesvis oppe i snøen i dag òg). Denne turen er den best snøfrie som er i kommunen. I lag med øyane. Heilt ute i havgapet som desse to fjella ligg. 

Dagen starta med overskya vèr og eit par minus grader heime. Men jammen fekk eg sjå i sola ein times tid. Det varma. 

Først gjekk eg opp over granskogen i Holevika og utom Furefjellet. Rett over husa på Staveneset. Flott morgonstund. Så langt ut i havgapet skal det noko til at det er vindstille ein vinterdag. Så litt trekk må ein rekne med. 

Mot toppen av Høgeheia låg det noko snø. Men ikkje verre enn at det gjekk fint å gå på føtene. Ned igjen mot Holevika var det ein del is i stien. Den trakka eg utom. For dei som kan tenke seg å gå denne turen, er det ein fordel med broddar slik forholda er her oppe akkurat no. Og den kalde vèrtypen ser ut til å halde fram. Sjølv gjekk eg utan broddar i dag. Men dei var sjølvsagt med i sekken. Det er lagt ut bok til å skrive seg inn i på Høgeheia.

På veg austover frå Furefjellet traff eg på utegangarsauene som går på Stavenesodden. Dei låg å slikka vintersol i den snøfrie lyngen (sjå foto). Inga naud i så måte må vite.


To bilder med utegangarane på Stavbenesodden

Når det gjeld utsikta frå Furefjellet og Høgeheia så sjå foto og videoar. Nydeleg tur i dag.


Foto Furefjellet og Høgeheia 040218

Ingen kommentarer: