lørdag 22. april 2017

Kong Vinter returnerte

Fanafjellet


Osland og Oslandsvatnet

Selfie
Smørskornova
Smørskornova med utsikt til
Dalsfjorden





Stongfjorden frå rett vest av Mannskaret

Neset

I dag gjekk eg denne flotte turen:


Det var rimeleg tungt. Og det skal det vere. Noko av meininga med fjelltrimmen det. Men jammen var det kome ein god del snø i høgda. Vèret var veldig variabelt. Frå flott sol, snøbyger med skodde og dårleg sikt. Alt frå nordleg retning. Ja, frå Siklebergvatnet og til Mannskaret var det så dårleg sikt at eg heldt på å gå ned sistnemnde til Gjerdedalen og Stongfjorden. Men det var jo å feige ut... 

Det tok nøyaktig 10 minutt så skein det opp igjen, og eg såg heim att. Utrulege vèrforandringar på kort tid. Elles var det til tider ein ganske sur trekk. Spesielt oppe ved Fanafjellet. I dag kutta eg difor ut Moldura. Nok var nok og gjekk ned vest om Langevatnet (Stongfjorden) og Langedalen til Neset. Her henta Olaug meg. Vi køyrde så til Oslandsbotnen og henta bilen min. Flott og tung tur! Herleg!


Ingen kommentarer: