søndag 12. februar 2017

Morsdags-tur

Under toppen på Toreheia

Selfies Toreheia

Toreheia
Florø



Mor på Skylefjellet

Foto Toreheia Skylefjellet 120217


Som seg hør og bør var det fruen i huset som fekk bestemme turmål i dag sidan det var morsdag. Bestemme og bestemme fru Blom. Heime er nok Olaug primus motor uansett. Eg er ikkje verre på det enn at eg lett innrømmer dette. Det er fint å ha eit sterkt kvinnemenneske rundt seg som kan styre og stelle med det meste. Dei daglege detaljane i livet fiksar mor. Turmålet i dag vart difor på heimebane.  For å seie seg slik. Og ein tur på Toreheia seier eg aldri nei takk til. 

Men så mykje å skrive om er det egentleg. Vèret var det beste ein kan tru og håpe på ein februardag. Null snø, frosne myrar og stiar og null vind. Fantastisk rett og slett. Lett å ta seg fram og opp. Ja, i sola ved varden bytte vi klede og kosa oss med varm gløgg, smørbukk-karameller og nøtter. Rein nytelse. 

Etter eit bèl gjekk vi ned ryggen av fjellet på nordsida, og vestover til Skylefjellet. Flott å ta med denne toppen i same snuren. Deretter den herlege vandringa langs Mangevatna. Men sjølv om isen var trygg, både her og på Krikavatna, let eg av hensyn til mor i huset vere å gå over isen. Ja, for det var no trass alt morsdag i dag. 

I dag var isen trygg, men av hensyn til mor i huset heldt eg meg på land...


Ingen kommentarer: