søndag 1. januar 2017

Med bod om eit godt nytt år

Hytta lyste flott opp i den låge 1.januar-sola ute ved Åreskogen

Beinrestar etter den stranda kvalen på Staveneset frå i fjor vinter

Sol over Atløyna
Dei første pusekattane for året....
Etter at desember meir eller mindre gjekk i vasken grunna lungebetennelse, er eg endeleg nokolunde oppegåande igjen. Lungene er ikkje heilt gørrfrie endå, men betre. 

Uansett bestemte eg meg i dag for ein tur ut. Første dagen i året måtte eg berre det. Kledde meg difor godt, og spaserte ein tur ut på Staveneset. Så fekk eg hoste i fred med eg ville.... Turen gjorde usannsynleg godt. Takk til fruen som henta meg på Underset på veg inn igjen. 

Med desse orda vil eg ynskje alle lesarar av bloggen min eit flott nytt år. Ikkje minst eit flott nytt turår! No håpar eg berre på at all dekelskapen slepp taket i kroppen i løpet av veka. Og ja, at vèret blir litt betre òg...!

Ingen kommentarer: