torsdag 10. november 2016

"Går det så går det, og går det ikkje så går det òg"


Eit par bilder som var nytta på Mountains in Askvoll sida på Facebook i dag


Ja, ja so var valsirkuset i Amerika over. Om det vart happy ending er det vel for tidleg å uttale seg om. Overraskande slutt vart det iallefall. Vi som alle hadde trudd at det vart business as usual. Kanskje er det nok slik det blir òg? Vi som har levd ei stund veit at "det jamnar seg til slutt". Uansett lyt ein gje fyren ein sjanse til å sjå at han duger til noko anna enn å vere stor i kjeften. Og noko anna val har vi faktisk ikkje. Eg får seie som eg las i ei bok av min kloke onkel Herbjørn Sørebø i går kveld - "går det så går det, og går det ikkje så går det òg". 

Elles er bloggen min ein turblogg, så det politiske sirkuset får leve sitt eige liv utan mine kommentarar. 

Turen denne helga går til Bergen. Så fjellbilder blir det lite av. Mange er sikkert litt meitte av det òg denne flotte hausten. 

Ingen kommentarer: