søndag 21. august 2016

Tracking Holevika Furefjellet Høgeheia Lia Liavika Vågen

Staveneset - Olaf Saltskår sitt rike
Alden og Heggøyna





Dagens selfie med ein geo catch cap på Furefjelelt


Smelvær

Utsikt Høgeheia m.a. med Stongfjorden og Follevåg
Sauen kosar seg på Høgeheia

Grimelia og deler av Svanøy

Lia
Liavika


Liavika

Bær av ymse artar....

Vågen

Sidan det var litt moro i går med den Gps-trackinga, tok eg meg ein tur med den slått på i dag òg. Eg valde meg ut den flotte ruta frå Holevika på Staveneset, ut på Furefjellet, ytste pynten, og gjekk deretter austover via Høgeheia til Lia, Liavika og Vågen. Ein kjempeflott tur dette. Og for moro skuld var lengda 8,81 kilometer på 2 timar 38 minutt....:-)

Eg gjekk oppom alt som var av småtoppar aust over. I tillegg er det ein del myr å trakka i òg, så eg vart god og sveitt i det flotte og varme vèret. Trass i berre bruk av shorts. Ja, så fint og stilt var det at det neppe kan ha vore så mange slike dagar her ute i sommar. Vèrhardt som området ligg heilt ute i havgapet.  

Bilda fortel vil si historie om kor fint her er. Og så mykje er det vel kanskje ikkje å tilføye. Sauene såg iallefall ut til å ha det bra. Båtane tøffa nord/sør der ute i stilla. Mykje piplerker av ymse slag virra opp klare for hausttrekket. Elles var det lite liv å sjå. Fantastisk flott tur - igjen!


Ingen kommentarer: