søndag 3. juli 2016

Fjellkjø

  

Eg tok livet heilt med ro i dag tidleg. Ja, løyste x-ord og kvilte frukost. Å kvile frukost er ein undervurdert tilstand....

Men turen i går gav i grunn meirsmak. Så rundt lunsjtider tok eg med meg fisketroa og gjekk opp i eit anna fjellvatn enn i går. Så då vart det eit par middagar i dag òg. 

Det er likevel eit aber med alt her på jord. Nesten iallefall... Aberet er at Olaug åt seg lei på fjellkjø for mange år sidan. Kjøa stod nok litt for ofte på menyen. Ein gong var ho vekke på kurs på eit flott hotell, og så stod det jammen meg fjellkjø på menyen der òg om kvelden. Skuffa kunne ho konstatere at det ikkje vart den middagen ho hadde gledd seg til.... 

No et heller ikkje Peter kjø. Men eg simpelthen elskar det. Både å fiske og ete ho. Ja, ja det er ikkje enkelt her på jord. Problema lagar ein seg som oftast sjølv.... Eg får heller kose meg med kjøa ein gong åleine. 

Ingen kommentarer: