lørdag 23. april 2016

Vårens vakraste eventyr

End of the road - Holevik


Det var O grader, kald trekk og delvis skya i dag tidleg. Eit dryss nysnø låg oppe i bakkane.... Så sjølv om eg hadde pakka sekken kvelden før, skippa eg fjelltur. Eg tok heller ein tur med Olaug til Dale og besøkte mor mi. 

På Almuen vart etter på kaffi og skillingsbollar. Ein prat med broder Sigvard og svigerinne Tone om ditt og datt. Eit par nye joggesko frå Salbuen vart òg med heim igjen. 

Etter Derby-kampen, med tidleg kick-off, tok eg meg ein god joggetur i Holevika. Der henta eg bilen til Olaug som ho hadde sett att etter å ha gått/sprunge inn igjen. Aldeles nydeleg vèr utover med sola midt i mot. Og flott blomsterprakt med kusymre, løvetann, kvitveis og påskeliljer ved vegkantane. Ja, nysprotta bjørk òg. I tillegg ein heil del trast og heipiplerke som var ankomne.  Ja, eg tenkte på vårens vakraste eventyr. Det er mange av dei....

No må eg nok likvel innrømme at då eg runda skiltet til helleristingane ute på Staveneset fekk eg ein iskald kuling midt i mot. Heilt nord i Holevika. Tights var litt i kaldaste laget må eg òg innrømme.... Heldigvis var det ikkje langt til bilen. Og den var jo varm nok der i sola....! Trimmen i boks.. 

Så får vi sjå det an kva det blir til i morgon tidleg. Gebursdagstur til tvillingane eg er bestefar til, står iallefall på programmet på ettermiddagen.

Ingen kommentarer: