søndag 24. april 2016

Kystkommunen Alden

Stongfjorden i dag tidleg


Mot Lutelandet

Askvoll


Moldura vest
Moldura vest

Foto


Størdalsstauren

Neset

Eg var av stad og skaffa meg litt utsikt over kystkommunen Alden i dag tidleg. Fantastisk oppgang frå Neset i morgonsola. Greitt og kjapt opp. Broddane tok eg på meg eit stykke oppe i lia. Eit lett dryss med nysnø låg opp igjen på skaren. Mot toppen var det hard skare. 

Det drog over med eit lett skylag på toppen. I tilegg til ein sur nordatrekk vart det iskaldt. Godt eg hadde klesbyte med meg. Men ned igjen reiv det skikkeleg i ansiktet. Eg tok då turen utom Størdalsstauren. Her ute var skylaget vekke, og sola varma litt. Men jammen er det langt frå varme vårvindar endå. Alt i alt ein flott men kald tur. 


Moldura i daag


Heime igjen vart eg møtt med småjentene til Håvard og Miriam som hadde overnatta. Meir vårleg ved fjorden ja. På alle måtar....

I ettermiddag vart det tur til byen i aust, og gebursdagsfeiring av tvillingane eg er bestefar til. På plass var elles alle dei andre 6 barnebarna mine. 8 barnebarn alle! Draumen min er å få fleire enn dei 3 som Olaug er bestemor til ut til kystkommunen. I vår tid er det viktig med lokalpatriotisme. Elles hamnar vi fort i den grå eminense - utan påvirkningskraft. 

Fin helg!

Ingen kommentarer: