lørdag 9. april 2016

Down in the cellar

Det spirer og gror i hagen no...


Etter å ha slite litt med ein strekk i lyska som eg gjekk på meg etter 4 timar på trugar forrige helg, fann eg ut at det var best å halde seg nokolunde i ro i dag tidleg. Fint vèr eller ei. I staden rydda, støvsuga og vaska eg kjellaren. Og såg over 14 par fjell- og joggesko som visst er brukande alle i hop...:-) Frå fruen i huset fekk eg åtgaum. Om enn ikkje for skopara...:-) 

Murringa og stinga i lyska får eg berre sjå an. Problemet er sjølvsagt å halde seg i ro i det flotte vårvèret.... Å gå ilskene av seg fungerer ikkje alltid...

Seinare på dag i dag fekk eg med god hjelp av Håvard og Runar O. båten på sjøen. I år i hamna til nabo Hans Y. i fjæra nedom huset. Kjempeflott! Ja, kanskje var dagens gjeremål vel så mykje verdt som ein fjelltur. Iallefall var det best for  lysken min.... Så får vi sjå i morgon tidleg kva det blir til.  



Ingen kommentarer: