onsdag 27. april 2016

Forviklingar i heimen, alder og dårleg syn

Dove body lotion
Uff ja, det er ikkje greitt når ein dreg på åra og nærsynet taper seg. Det har nok sikkert mange erfart. I heimen er det ein evig kamp å finne nærsynsbrillene, spesielt etter at Olaug òg har nådd ein viss alder og har behov for slikt (enkelte veit kanskje at ho er nokre år yngre enn meg...)

Ting toppa seg likevel i dusjen i går kveld då eg smurde meg inn med den nye dusjsåpa som stod der. Eg gnog og gnog stoffet utover, men det var elendig med skum... Så eg lurte no på om brønnvatnet vårt var blitt spesielt hardt i det siste, eller den nye såpa som stod der av merke Dove var av den elendige sorten...  Kanskje var Olaug betre enn meg til å gnage dette stoffet utover skrotten slik at det vart såpe ut av det? Med plirande auge kunne eg så konstatere at det stod lotion på flaska...! Noko sa meg då at det var fuktighetskrem? Men kvifor den stod inne i dusjkabinettet veit eg ikkje...

Vel, eg laut ut av dusjen igjen og kikka inn i skapet under vasken for å finne noko anna. Såpe fekk iallefall ikkje eg ut av dette. Lettare oppgitt kunne eg konstatere at det stod 4 liknade flasker i skapet der det stod lotion på, men ingenting det stod shower på eller noko slikt! Igjen stussa eg på dette. Kanskje Olaug hadde tenkt på Kreta-turen til sommaren? 

No skal ikkje eg dra dette ut noko særleg lenger, men fortelje at det stod to flasker med shampoo i skapet òg, så eg vart både nyvaska, fin og fjelga. Lukta reint kongeleg gjorde eg òg då eg kom ut frå badet... Men Olaug du - ho hadde nok ikkje treft rett hylle på butikken. Nei, livet er sanneleg ikkje enkelt når du dreg på åra...:-)


Ingen kommentarer: