søndag 6. mars 2016

På leit etter våren...

Fint i havet før vi drog

På med broddar
Selfie-time


I Lia

Liavika

Ved Vågen
I dag vart eg med fruen på Høgeheia på Stavenesodden. Det er trimpost der i år. Postar som eg egentleg er slutta å gå på, men tek med ein og annan ved høve. I den samanheng kunne eg fortelje fruen at sist det var post her oppe, var eg opp 110 gonger. I tillegg til dei andre postane. Var nok litt manisk i den perioden....:-) No går eg meir der eg vil når eg vil.... 

Men først køyrde vi kvar vår bil til Vågen i Grimelia. For eg ville gå over heia til Lia og Liavika. Og deretter sjøkanten til Vågen. 

Forholda i dag var greie. Bart nede ved havet. Men snø i høgda. Delvis frose på etter minusgrader i natt. Det er alltid fint å ha med broddar. Ein går sikrare då. Samtidig spenner ein ikkje musklane så mykje i føtene, og sparer med det energi. 

Oppe ved toppen traff vi Gisle S. på ei tidleg morgonrunde. Vi slo av nokre ord med han. Olaug tok raskt vegen ned igjen då det var ein ganske så sur vind på toppen. Sola såg vi ingenting til. 

Austover heia låg det ein del snø. Eg hadde teke med meg trugane, men fann det unødvendig å ta dei på sidan snøen delvis bar. Men ned i Lia låg det meir sigesnø. Eg beit dette likevel i meg, og gjekk ned dit i sigesnø til opp på leggane... Her nede var mesteparten av snøen vekke. I husveggen tok eg meg noko varm saft og ei banan, og gjekk deretter til Liavika. Aust att til Vågen langs den vanlege stien. 

Kjempeflott tur.  Som planlagt nådde eg heim att til skiskytinga begynte. 

Ingen kommentarer: