torsdag 31. mars 2016

Nydeleg vårtur

Toreheia 300316

Krikavatna - Toreheia mot høgre bakerst
Skålefjellet og Moldura


Mot øyane ved Florø

Ved Svartevatnet

Svartevatnet


Stongfjorden 300316
Min "vèn" Toreheia stod på programmet etter arbeid i går. I solskinet heimanfrå tutla eg meg så oppover den vanlege ruta mot Rinda, Krikavatna og opp. Stilt og fint med sola i vest. Snøen som låg var fast og fin. Frå bilda ser ein at det slett ikkje er så mykje igjen av det her oppe. Og med Stongfjorden i sør, havet i vest og Førdefjorden i nord reiser snøen veldig fort. 

Etter at eg nådde opp gjekk eg ned på nordsida med utsikt mot Stavestranda. Her låg det rimlegvis noko meir snø sidan her er mindre solinnstråling. Oppe på flata vestover stod berre steinen opp av dei minimale snømengdene (sjekk bilder). Deretter gjekk eg den vanlege ruta ned att på nordsida av Krikavatna og til Skylefjellet. Med kveldssola midt i mot. Utan vind. Fantastisk. 

Skylefjellet har hatt bra besøk i det siste. Kanskje ikkje så rart. Eit flott og lett fjell å gå på. I ope og flott terreng. Med god og merka sti frå Yndestad.  

Ingen kommentarer: