søndag 28. februar 2016

White out og latter

Sola går i hav frå altanen i går

Yndestad i går
Ved Svartevatnet i dag








Ved Svartevatnet minuttar før White Out...


To turar på to dagar til Krikavatnet, og begge dagar fullstendig white out. I dag kom skodda som skota ut av ei kanon. Vanvittig fort inn frå havet. Så å gå på Toreheia såg eg inga hensikt i. 

I tillegg var det grådig tungt i all snøen. Sjølv med trugar. Som i seg sjølv er tungt i lengda. Så jammen fekk eg køyrt meg skikkeleg. Mulig eg har tapt meg? Vel ikkje verre enn at eg tok meg ein joggetur på Staveneset i går ettermiddag, etter nok ein nedtur for fotballaget mitt i England. Ja, ja betre lukke neste gong, Både på den eine òg den andre måten. Life goes on! Always look at the bright side of life....

No fekk eg med meg eit veldig kjekt "kalkun-lag" på Mjåset i går kveld då. Sjølv om eg er avhaldsmann kjennest det nesten ut som ein rangel i dag. Iallefall i halsen - etter all låtten...! Så det var nok toppturen denne helga. 

Ingen kommentarer: