søndag 14. februar 2016

Flott runde 2

Skylefjellet


Vågane og Flokeneset


Utisikt ned mot Stavestranda


I dag gjekk eg den flott runda frå Vågane og opp på Ytrevågefjellet, vidare vest på Toreheia og Skylefjellet med retur over Mangevatna og heim til Yndestad. Dette er ein kjempefin tur på 3-4 timar. Alt etter som. Det som er spesielt fint er at det er sol heile året på nesten heile ruta. Kun den første vesle biten opp frå minene i Vågane ner det ikkje sol vinterstid. 

Første morgonsola i Vågane

Var det fint vèr i går, så var det endå finare i dag. Sol frå absolutt klår himmel. Men på Toreheia var det ein litt sur nordatrekk, så der var eg glad eg fekk skifta noko sveittevått ty på overkroppen. 

Oppstigninga frå Ytrevågefjellet til Toreheia

Elles er det som vanleg mykje mindre snø på denne sida av Stongfjorden enn den andre. Havlufta og sola får betre tak på denne sida. Og mange plassar var det heilt bart og snaublese. Spesielt nede rundt Skylefjellstraktene. Isen på Mangevatna var forresten heilt trygg. 

Lite snø ved Skylefjellet


Knallflott tur i dag òg. Bra utteljing kan eg vel seie eg har hatt denne helga! 

Foto


Ingen kommentarer: