lørdag 30. januar 2016

Hardt klima eller etter Tor på Toreheia







 


Muleg det var litt sprøtt å dra opp i fjellet i dag tidleg. Orkanen "Tor" var over. Men jammen bles det og hagla noko intenst. Hagla var som stikkande nåler i andletet. Og stakk gjorde det under kleda òg, spesielt på hovudet. 

Ved Krikavatna såg eg ingenting då ei solid byge kom inn frå havet. Men eg valde likevel å halde fram oppover. Her er godt merka, og kjend kan eg vel seie eg er. Sjølv om det er tøft nok når det blir kvitt og det er berre stein og hamrar å sjå. På toppen letta det likevel faktisk bra opp, men steik kor det bles. Eg måtte berre kome meg der i frå (legg merke til null selfi i dag :-)) så eg sprang for det meste ned att til Krikavatna.

Eg prøvde forresten nokre nye sålar i skoa i dag som eg kjøpte frå Fjellsport (god forretning med kjempeservice) i lag med ei ny Rab jakke. (P.S. Eg er ikkje sponsa...:-)) Dei funka faktisk veldig bra. Eg har nok ein vevskade på eine storetåa etter Moldura turen her tidlegare i månaden då eg forfraus meg så skikkeleg, for tuppen på tåa er framleis kjenslelaus. Dette gjer at eg frys med ein gong på denne tåa. Sålane var absolutt verd pengane. Behagelege og faktisk varme.

Frisk tur i dag må eg seie.. Jammen er det godt å kome seg ut litt sjølv om vèret er ryskje. Like godt som det er å kome seg i hus att....



Ingen kommentarer: