lørdag 5. desember 2015

Heftig på Skålefjellet


Legg merke til at det renn over på demma t.h.


Eg tok turen på Skålefjellet i dag. Temmeleg hard vind, litt skodde og regn. Ganske tøft der oppe med andre ord. I tillegg var det vått - veldig vått. Ja, eg veit knapt om eg har sett elvane så store.

Eg gjekk opp den vanlege ruta. Men tok vest om hytta til Frode Grimelid ned igjen. Rett vest om Alteret. Eit stykke nedom her gjekk eg ut på ei myr og sakk pang ned i myra til over knea. Eg stod bom fast, og vatnet seig inn både ovanfor og nedanfor gamasjane. Ja, det tok faktisk nokre sekundar før eg kom meg laus att. Det skulle teke seg ut og gått meg myrfast her oppe....! 

Eit stykke ovanfor granskogen i Gjerda, stod det brått ein jeger bak eit tre. No keik eg heldigvis inn i ei fotolinse og ikkje i geværmunningen då...:-) Så eg vart pratande ei stund med Arild Gjervik. No var eg våt på føtene, så etter eit bèl gjekk vi kvar vår veg. Han var så rask i vendinga at eg berre fekk inn eit utydeleg bilde av fyren. Så fotoet vart eit bomskot som ikkje er presentabelt. 

Heftig og våt tur får eg seie. Lufte meg fekk eg iallefall...








Ingen kommentarer: