tirsdag 28. juli 2015

På heimlege stiar

Skylefjellet i kveld
Etter gamalt gjekk eg meg ein rask trimtur på fjelltrimposten på Skylefjellet i kveld. Herleg. Og ganske så fint og tørt i bakken og i myrane. Ja, til og med Rindaelva var så lita som eg nesten ikkje har sett ho før. Litt merkeleg egentleg. For etter å ha vore 14 dagar på Rhodos, høyrdest det ut på sosiale media og på nettet at ein nærast heldt på å renne vekk her i gamlelandet.... Så for meg virkar no alt dette regnet litt overdrive...

Søndagens og kveldens trim var eit  første steg på å kare meg ut av latmannsbobla som eg har bada meg i i det siste. Så får eg no sjå om eg klarar å få av meg nokre av syden-kiloa etterkvart. Turane på fjellet går i grunn lettare då - bokstaveleg talt... Og motivasjonen sjølvforsterkande. 

Ingen kommentarer: