søndag 21. juni 2015

Shorts folkens shorts...

Flygemaur i hopetal på Yndestadhøgeheia

Herleg utsikt rett vest for Toreheia

Årets første fjelltur i shorts er eit faktum. Ja, jammen vart det såpass til temperatur til slutt i år òg. Heller ikkje var det spesielt sterk nordavind. Det er som regel det ein er plaga med her på kysten når først godvèret kjem. 

Det fine vèret hadde lokka fram fleire enn meg frå sofakroken, for det var folk både på Toreheia og på Skylefjellet då eg kom der. Akkurat det er ikkje dagleg kost for å seie det på den måten... Og endå sjeldnare kan eg nok seie at eit eldre engelsk ektepar står på Skylefjellet då eg toppar ut her. Godt utrusta med både kart, kompass og kikkert fekk dei seg nok ein strålande tur. Ja såpass fint var det at eg like godt stakk utom Blåfjellet og returnerte på sørsida av Mangevatna heim igjen. Nydeleg trimtur!

Ingen kommentarer: