tirsdag 30. juni 2015

Ikkje som planlagt nr 2



(mobilbilder)

Dei har ikkje nett gått som planlagt dei to siste fjellturane mine. Den på lørdag var eit kapittel for seg sjølv. Slapp og elendige i fleire dagar etterpå. Men eg råna no til igjen om sider. 

I dag hadde eg tenkt meg ein kombinert merke- og fisketur frå Siklabergvatnet til Langevatnet, Smørskornova og sør om Røyrbotnholten med retur Svelia/Osland.

Eg sykla inn i Gjerda. Men oppe i Gjerdedalen slo det meg brått at fiskesnella låg att heime.... Eg kunne ikkje anna enn le av meg sjølv. Så det var den fisketuren... Eg gadd ikkje gå ned igjen, sykle heim att for så å sykle inn igjen og halde fram .... Resten av fiskeutstyret la eg difor i gapahuken. 

Så funderte eg vidare på veg oppover - kva no? Det var jo fiske eg egentleg ville. Første pri. Nei, så oppe ved treskiltet til Nipebu forsvann ryggsekken òg. Eg kutta heile skiten. Og tok meg heller ein rask tur på Skålefjellet. Og slik vart det. 

Eg har mange dagar til rådvelde. Så då får vi sjå kva som skjer i morgon. Kanskje får eg passe på eg får med meg det eg skal iallefall. Spysykja er no ein ting - det er verre når ein ikkje har hovudet med seg...


Ingen kommentarer: