søndag 28. juni 2015

Fossedalshengenipa

 Utsikt mot Langevatnet og Nipebu-traktene frå Fossedalshengenipa

Fossedalshengenipa frå "overnattingshammaren"...

Den gjekk nok ikkje heilt som planlagt turen til Svartetjerna og Grøndalstjerna for å fiske i går. Det starta optimistisk og greitt med ein tur oppom Fossedalshengenipa. Men etter at eg hadde fått slappa av litt ved Svartetjerna, vart eg rett og slett dårleg.... 

Heilt i hoggen var eg ikkje då eg reiste heller, men det var kanskje litt dumskap å reise i det heile teke når alle rundt meg heime hadde hatt omgangssykja med oppkast. Å ligge her inne på fjellet å spy, var ikkje heilt det eg hadde sett føre meg... Eg såg likevel mørkt på returen med tung ryggsekk så elendig som eg vart.... Likevel  - det var ikkje noko anna å gjere enn å returnere. Turen tilbake til Skjerlia er noko av det tyngste eg har gått. Matt både her og der. Sjeleglad for å nå ned igjen til bilen og kome meg heim i seng.... Resten kan du jo tenkje deg...

Videoen frå Fossedalshengenipa vart likevel bra. Nokre bilder vart det òg. I dag kjenner eg at forma er på veg igjen, men trur det er best å ta det litt kulig. Trøysta får vere at det er i morgon ferien egentleg startar.... og vi har gjort oss ferdige med magevonde i denne omgang!



Ingen kommentarer: