lørdag 9. mai 2015

Merketur

Utsikt frå Gjerdebrekka

Merketur IST+Skålefjellet 
090515

Skålefjellet 

Svarthamrane og Moldura
Under Mannskaret

Ved toppen av Skålefjellet
Fast motivplass, opp
Fast motivplass, ned



Gjerdebrekka

Første T-en på ruta frå Stongfjorden til Nipebu.
Skålefjellet bak...

Heime igjen og litt anna klima enn der oppe.....
Sidan eg i går var avstad og fiksa meg ein boks Bengalack, type signalraud for DNT-merking, tok eg meg i dag ein kombinert male- og ryddetur på starten av ruta til Nipebu frå Stongfjorden. Ruta skrik etter merking. Iallefall første delen. Men no har eg fiksa dette partiet opp til Mannskaret. Så langt som til der snøen ligg, ca... Skal ta resten seinare når snøen forsvinn. Etter nokre timars jobb der oppe, ser dette partiet no bra ut, sjølv om det er både bratt og noko kronglut opp brekka.

Først gjekk eg likevel på Skålefjellet for å få litt trim, så eg sette frå meg materiellet oppe ved første elva. For i dag tok eg sjansen på å gå opp den bratte snøbakken og over hammaren. Første mann der i år... Snøen var nemleg såpass våt og skorne fekk tak. I tillegg var det kinkige punktet over sjølve hammaren snøfritt. Så det gjekk heilt greitt. Rimeleg tungt var likevel det bratte stykket ovanfor. Der ligg det endå gamal blaut - og ny snø. Trugane som eg bar med meg tok eg ikkje i bruk. Fin og produktiv tur...!




Ingen kommentarer: