lørdag 18. april 2015

Kalde vindar





I dag gjekk eg den flotte turen frå Neset til Moldura, og aust til Svarthamrane og på Skålfjellet. Ei flott runde dette som tek passeleg lang tid. Ein 4 timar cirka. 

Det er egentleg full vinter i fjellet endå. Iskald vind på toppen av Moldura. No var eg tidleg ute der oppe då, men likevel.... Heldigvis hadde eg bra med tørre og gode klede med meg. Til og med beste vottane mine måtte fram. 


Ja, så gav sola seg. Dukka inn i ein halo. Det vart ikkje nett mildare av den grunn.  

Nei, det var i grunn ok å kome ned igjen i Gjerdedalen. Der song iallefall måltrasta og bokfinken. Oppe i vinteren var det lite teikn til liv. Men trimmen var iallefall i boks. 

No er det til Førde og feire meir gebursdagar av barnebarna mine. To dagar til ende..... Og i morgon er det samtalegudsteneste for komfirmanten i huset... Det skjer iallefall ting på heimefronten...:-)

God helg!

Ingen kommentarer: