søndag 18. januar 2015

Sigesnø og glitter



Det var ei stri affære å kome seg opp Brekka i  Gjerdedalen i dag. Bratt som det er her. I tillegg til ganske så djup snø i det øvste partiet. Dette krevde sin mann.... Men nedanfor Kyraròsa kunne eg heldigvis ta på meg trugane, og då gjekk alt så mykje betre. Opp over hammaren lèt eg vere i dag òg. Utan øks og tau er det risikabelt. Så eg gjekk forbi og opp til den "gamle" ruta til Skålefjellsvatnet. Her var det flotte forhold og fantastisk mykje snø. Har aldri sett så mykje her opp sidan eg flytta hit for 16 år sidan! 

Sjølvsagt var det ganske kaldt på toppen, sidan det hadde klårna opp i løpet av natta, No bles det ikkje allverda, men trekken er likevel kvass i kantane no. Godt då å kunne byte på overkroppen til tørre og gode klede. 

Etter å ha gått ned igjen same vegen, traff et Dag Tore nede i Brekka. Han hadde ski på sekken. Fine forhold for det no omlag frå Alteret og ned. Dessutan traff eg eit kjekt par med hytte på Stafsnes og ei flott ettersøksbikkje. Vi hadde oss ein god prat i lag før kulden atter reiv i den sveittevåte kroppen. Flott tur! 

Ingen kommentarer: