onsdag 22. oktober 2014

Tysk handcraft

Skålefjellet kl 18.00
Det kveldast i bygda...
Eg må nesten få skryte over Meindl Vakuum skoa mine igjen (har sikkert gjort det før òg). For det er glatt oppe i Gjerdebrekka no. Gamalt lauv og gras, røter, søle og mold gjer det sleipt. Her er som namnet òg seier bratt. Difor er det godt å ha gode sko. Og Meindl skoa mine sit jammen godt på. Ja betre enn dei nye Lowa eg kjøpte (utan samanlikning forøvrig...) Ja ned igjen frå Skålefjellet i halvmørkna i stad, var eg i stuss om eg nokon gong har hatt betre fjellsko på føtene (og ja eg har gått ut nokre par....). No er det vel alltid slik at det nyaste sit friskast i minnet, men likevel.... Uansett kan eg trygt anbefale Meindl. Tysk kvalitet. 
Meindl Vakuum


Meindl Multigriff® 2 by Vibram®


Elles kom eg meg akkurat ned igjen før det vart stupmørkt. Ingen fare då - eg var godt utstyrt med hovudlykter i sekken. God trim ! 


Ingen kommentarer: