lørdag 4. oktober 2014

Megavått og kuling



Eg tok meg ein tidleg morgontur på Skylefjellet i dag, før turen går til namnefest i Førde. Etter det kraftige regnet i natt, var det søkkvått alle plassar. Ja, eg kom  meg heller ikkje over elva ved Rinda. Den var livsfarleg å forsere. Så eg måtte gå ned igjen forbi granskogen og opp Selda i staden. Beint nordover igjen frå toppen her, der det ikkje går sti, gjennom einerkavar og søkkvåte myrar, før eg stod ved stien aust om Mangevatna.
 
Ovanifrå heldt det seg opplett, men steik kor det bles. Uvanleg mildt får eg vel seie. Den nye fjelltrimboka var forøvrig ikkje komen på plass...

Eg gjekk ned igjen den vanlege stien til hyttene, og kom meg over elva nedom Litletjørna. Deretter austover nakkane og ned att Selda. Frisk og våt morgontur får eg seie...

Ingen kommentarer: