torsdag 2. oktober 2014

Haustleg på Toreheia



Flott trimtur på Toreheia i kveld. Relativt mildt, men ganske så frisk vind. Sola går no snart ned rett vest for Staveneset. Stadig lenger og lenger sør. Så slik går no årstidene. Ho vandrar opp og ned langs kyststripa. Frå nord om Kinn høgste sommarsdagen til sør om Lutelandet i desember. Litt artig å følgje vandringa...

Så mykje elles er det vel ikkje å seie i kveld. Det mørkar fort no, men eg kom meg greitt ned igjen før det vart mørkt ved å springe litt. Eg såg verken dyr eller fugl på turen. 

Eg har vore ein del på Toreheia i år sidan eg tok ein pause på fjelltrimmen. For moro skuld talde eg opp turane sidan i fjor haust og kom til 51. Ikkje allverda det akkurat, men i tillegg til dei andre fjella har eg no ikkje site berre i sofaen. Sjølv om eg har følt det slik. 

No startar eg som sagt opp att på fjelltrimmen, så då blir det gjerne ei stund til eg går oppom "min venn" Toreheia igjen. Området er iallefall det flottaste og mest spesielle i heile kommunen... Og Skylefjellet som ligg nett nedom Toreheia er jo post frå helga av...:-)

Ingen kommentarer: