torsdag 2. oktober 2014

Fjelltrim 2014/2015

Siste sola på Driveknolten 22/9-08....

Foto Driveknolten 22/9-08


Neste års fjelltrim er på trappene frå helga av. Dei nye toppane vert: Driveknolten 727 moh 30 poeng, Kvamsnipa 651 moh 10 poeng, Fristadfjellet 477 moh 10 poeng, Skålefjellet 767 moh 10 poeng og Skylefjellet 507 moh 10 poeng. 

Desse toppane stod på programmet første gongen eg vann fjelltrimmen for 7 år sidan. Toppar som eg likar godt. Skålefjellet og Skylefjellet er dessutan fjell eg har vore hyppig gjest på i år òg. Er greie i den forstand at eg slepp å køyre for å nå dei.... Driveknolten har eg vore oppom eit par gongar i år òg. 

Kor mykje eg satsar på neste års fjelltrim veit eg ikkje. Men eg har iallefall bestemt meg for å gå. Toppane som var i år likte eg ikkje noko særleg. Av fleire grunnar.... Kraftutbygginga i Skorva t.d. Også mangel på motivasjon etter hardt køyr over fleire år. Dessutan er det vel farleg å stresse ein eldre skrott for mykje òg... :-) Men i år er som sagt lysta på plass igjen... Ein 7 - 8 kilo ekstra siste året er greitt å ha og gå på...:-)

Forresten artig å lese avslutningsturen på Driveknolten 27/9-08. Temmeleg frenetisk og andpusten...:-) Siste heile bildeserien var 22/9-08


Ingen kommentarer: