søndag 21. september 2014

Fjellagarden






I dag var dagen komen då Peter vart presentert som konfirmant. Dette var i kyrkja i Kvammen kl 11. I alt er det 10 konfirmantar frå nordsida i kommunen i år. Ei fin samling. 

Einar Y. var ned til fårikål middag ei stund etterpå. Marie var i tillegg heime frå studiar i Bergen, så då fekk vi oss ei kjekk middagsstund etter gudstenesta.

Etter at eg så hadde slappa av ei stund, gjorde eg ein vri på trimturen. Eg gjekk opp til Rinda som vanleg, men i den friske nordavinden sprang eg vidare vestover fjellet til Fjellagarden. Vèret var veldig skiftande med solskin, skyer og ein liten regnskur. 

Det er faktisk ei god stund sidan eg har vore her ute. Frå vegen i Eidsfjorden har eg sett at garden har kome mykje tydlegare fram etter at det har blitt rydda granskog her oppe. Frå garden er det ei fantastisk utsikt sørover og vestover. Utsikta har no kome mykje betre til sin rett. Gledeleg var det å sjå at det var komne nye vindauge på plass i heile huset. Som vi veit forfell mange liknande gardar i haugevis om dagen. Dessto kjekkare er det då å sjå at enkelte slike veglause gardar blir vedlikeheldne. Som her og i Fossedalen. Det varmar hjartet til ein vandrar.... 

Heim igjen tok eg vegen opp i lendet att slik at eg kom opp i vestre enden av Svartevatnet. Så springmarsj den vanlege ruta heim igjen. Friskt, fint og ein god liten trimtur var kjekt å ta med seg heim til kvelds...!

Ingen kommentarer: