lørdag 30. august 2014

Sikring

Utsikt mot Heileberget

Stongfjorden

Helleveien kor maroder eg var i kroppen i dag tidleg etter den silsveittande vedøkta heime hjå moderen i Dale i går. Sjeldan eg har skolve slik i føtene, men inn skulle alt i hop. Tørr oppkappa og fin ved. Og det gjekk. Eg kunne jo ikkje gje meg på det....

Eg låg difor frampå til klokka 07 i dag tidleg. Kræka meg på føtene. Fekk i meg grauten og kaffien, og brått kjendest kroppen mykje betre ut. 

Eg hadde vel egentleg tenkt meg avstad å fiske i fjellet i dag, men ombestemte meg, og ville sikra hammaren midtveges til Skålefjellet med tau i staden. Så då vart det Skålefjellet i dag. Og ei god økt med varding frå hammaren ved elva og opp. No er det blitt veldig bra. 


Tauet ved hammaren held fram opp t.v.

På toppen bles det frisk søraust vind. Og i aust såg eg drevet av regnbygene i fjella. Eg skreiv meg difor berre inn i boka, og tutla meg ned igjen til hammaren der eg strekt ut tau. Partiet her kan bli både isete og leitt til vinteren, så det kan vere ok å ha noko å halde seg i. Tauet skal tòle 250 kg. Festa skal halde om nokon dett. Men eg tek sjølvsagt ikkje på meg noko ansvar om det skulle gå gale med einkvan her i vinter. 



Ingen kommentarer: