torsdag 28. august 2014

No news is good news?

Skålefjellet i vår

(skal oppdatere denne til ein nyare versjon ved høve)

Du lurer kanskje litt på fjellturane mine og nye oppdateringar her? Vel, det ligg fleire turar i planane mine framover. Men først og fremst har det vore veldig mykje anna i det siste - både privat og på jobben. Fjellturane har difor måtte vente. "Dei gamle fjell i syningom er alltid eins å sjå" likevel... 

I tillegg har eg slite med ein strekk eller ein senebetennelse i eine leggen. Den har vore veldig vond (fekk den i Holevika etter å ha jogga frå Yndestad tidlegare i sommar). Det er ikkje noko særleg å vandre i fjellet med smerter. Det tek vekk all gleda. Så ein pause har vore heilt påkrevjande. No til hausten er likevel planen min å gå ein god del meir enn no.... Har såleis handla inn noko tau for å sikre over hammaren på ruta til Skålefjellet i vinter (fjellet er fjelltrimpost neste sesong). Fjellet kan vere ganske tøft vinterstid....

Framover? Tja, eg får ta det som det kjem. Fredag må eg hjelpe foreldra mine med ved, og søndag er det barnedåp for åttande barnebarnet mitt. I tillegg til pendling, full jobb, ein 14 åring i huset og fruen vekke på kurs, fyk dagane ! Stay tuned !


Ingen kommentarer: