torsdag 29. mai 2014

De nære ting 2

Klokka er 05.15. Første sola på fjella.
Jentene på haugen

Premien for vasken må nytast....

Jakta på røter var vellukka


Ein ny bukk ilag med oteren
Stor vaskeinnsats på tunet






Olina har snappa solkremen


Det vart "De nære ting" igjen i dag. Med tre småtroll og kaniner heime sa det vel seg sjølv. Men heldigvis var det kjempeflott vèr så vi fekk vere ute heile dagen. 

Første bildet eg tok for dagen var kl 05.15. Fantastisk morgonstund. Blikkestille fjord og med første solstrålane for dagen på Skålefjellet. Minstejenta vakna 05.30 så då var dagen i full gang... (Nærare detaljar om slikt veit vel dei fleste småbarnsforeldre...:-))

Då sola kom på tunet ei stund seinare sette eg i gang med operasjon "Bil". Tora og Tiril vart ivrig med å vaske. Ja, dei heldt faktisk på ganske lenge. Lønna var to is frå kjellaren. Det såg faktisk ut til å falle i smak...:-) 

Noko seinare på føremiddagen sette vi i gang operasjon "Rot". Eg ville ha på plass fleire dyr i bedet på framsida av huset. Så då sette vi oss eit lite stykke i bilen og gjekk ein liten spasertur for å finne dyr. P.S. Eg visste jo kvar røtene var, men det treng de ikkje seie... Etter dette vart det jo meir lønn...

Men operasjon "Bil" var ikkje ferdig. Innvendig vask og støvsuging. Men det tok eg sjølv, sidan jentekobbelet var på trilletur inn i fjorden for å sjå om det var noko liv. Dei kom att til å ta seg av vasken av mattene i bilen. Til stor åtgaum for liten og stor. P.S. Legg merke til fotografen på nest siste bildet. 

Ja, så vart det trampoline. Leiting etter dyr for å ha i glas. Og etter det enda utedagen opp med at eg polerte bilen òg. Travelt dette her. Godt det er kveld. Kroppen kjennest ut som etter ein lang fjelltur....(eg endå er ikkje helga begynt...:-))


Ingen kommentarer: