søndag 30. mars 2014

Knall vårtur 2

Ytrevågefjellet i dag
Toreheia t.v.

Eg var ikkje så gira på å reise opp igjen i snøen i dag, så då valde eg nordsida av Stongfjorden som turmål. Eg tok difor den flotte ruta frå Osland på Ytrevågefjellet, Toreheia og Skylefjellet, og returen om Mangevatna og heim. Pefekt. Vindstille og sol, men noko disig som i går. 

Det fine med dette fjellområdet er at det aldri ligg mykje snø. Det meste flyg vekk med vinden. Sola og den salte havlufta tek seg av resten. Mykje av vinteren ligg det difor nesten ikkje snø. Og våren kjem veldig tidleg. Dette passar meg utmerka. Då kan eg velje snøforhold ein dag, og vårforhold den neste. Som i dag. Rein kos og autopilot. Men litt bilder blir det alltid....:-)

Stavestranda

Krikavatna og Mangevatna i dag.
Skylefjellet t.h.




Ingen kommentarer: