søndag 16. februar 2014

Opptatt

 Skålefjellet i dag


Skålefjellet ville ikkje ha meg i dag. Ikkje i dag heller. Eg skjønte det vel sånn halvveges i utgangspunktet. For eg såg ikkje toppen heime i frå då eg starta. Likevel tok eg avgarde med friskt mot. 

Men etter å ha gått opp Gjerdedalen og Gjerdebrekka, snudde eg ovanfor hamrane ved elva. Ein halv meter blytung og våt nysnø pumpa all luft ut av meg. Eg miste rett og slett lysta på å slite meg heselaus opp på toppen. I staden sprang eg heim att til herrestafetten i OL. Nett som det var nokon vits. Burde jo ha skjønt teikninga her òg. Frå erfaringane med damene i går. 

Ja, ja slik er det. Eg vart iallefall gjennomvåt av sveitte i forsøket! You can`t win them all...:-) Men grattis Skålefjellet, og grattis Sverige...:-)


Ingen kommentarer: