søndag 9. februar 2014

Medaljar og kalde vindar

 Svarthamrane og Dokka i sør
 Kjende fjell i aust
Kåken min i vinterskrud


I dag gjekk turen på Skålefjellet. Etter to spanande øvingar i OL bar turen opp dit. 

Ved fjorden var det mange varmegrader og snøfritt. Men det var ein vesensskilnad både på vind og temperatur når eg nådde opp på toppen. Så mykje snø ligg her ikkje. I grunn ikkje så mykje is heller. Så det gjekk heilt fint å kome seg både opp og ned med broddar under skorne. Vinden var temmeleg hard i kantane. Litt rennefòk var det òg, men det heldt seg stort sett opplett. Godt var det å ha nokre tørre og vame klede å kle seg om i. 

I Gjerdedalen har vinden teke godt i det siste. Også oppe i Brekka. Det ligg no ein heil del trefall som må ryddast til våren. Elles er det fantastisk å sjå kor godt merkinga har helde seg oppover. Dei gamle T-ane står visst stødig. Eitt og anna malingstrøk trengst no. Eg får sjå om eg finn motivasjon til å ta meg ein omgang med malingskosten når det vårast. 


Trefall i Gjerdedalen






Ingen kommentarer: