lørdag 15. februar 2014

Knallhard blåst



Eg var meint å ta turen på Skålefjellet igjen i dag tidleg, men då eg kom ut på tunet og skulle gå, kom det ei slik forferdeleg regn- og sluttbyge kombinert med voldsomme vindkast at eg ikkje såg at fjellet. Eg ombestemte meg då på flekken, og gjekk den vanlege turruta på Toreheia. No vart det til at eg tok med meg Skylefjellet i vest på returen òg, sidan vèret faktisk letta litt etter kvart. 

Men du verda kor det bles der oppe. Igjen. Fantastisk. Rett som det var måtte eg berre stoppe opp. Og rett som det var måtte eg ned på kne. Hadde nokon sett meg så kunne dei jo ha lurt på kva slags fluidium eg hadde i kroppen. Ja, eg fòr no sjanglande oppover ovanfor vatna. Med vinden rett i mot. Sjølvsagt var det blytungt. Men opp skulle eg... Heldigvis heldt det seg opplett då den verste vinden sette til. 

På toppen skifa eg klede. Heldigvis for det. Så eg kjende meg såpass vèl etterpå at eg like godt tok runda om Skylefjellet og Mangevatna òg. Med vinden i ryggen gjekk jo det adskillege lettare. Men sjølvsagt litt skummelt. Men turen utover gjekk heilt flott. 

Du verda for nokre fargar det var ute i havet. Knallblått. I lag med dei vindpiska, brune rabbane var det flotte fargespel og kontrastar. Nydeleg. 

(Alle foto smarttelefon)

Video Skylefjellet

Ingen kommentarer: