søndag 23. februar 2014

Inferno 2



Ja, var det som eit inferno på fjellet i går så veit eg ikkje kva eg skal kalle det i dag. Det bles iallefall noko vanvittig. I tillegg bøtta det ned med regn. Eg kom meg sjølvsagt ikkje over elva ved Rinda, så då bar det opp Selda i staden, og fekk alt vèret og vinden i trynet (som vist ovanfor på bildet heime i frå før eg gjekk). Sjølvsagt kan ein seie at eg visste kva eg gjekk til. Men det er no kjekt å kjenne på vèr og vind òg. Det er aldri så langt heim igjen heller når eg går heime i frå...

I tillegg til storm og silregn låg skodda tjukk oppe ved vatna. Og snøen låg i gjennomvåte, blaute lag. Ja, det kunne knapt bli verre turforhold enn i dag.  

Eg må nesten skryte litt av Paramo-buksa mi i dag. Eg har to. Ei ganske utslita, som eg gjekk med i går, der eg vart søkkvåt (tek ikkje impregnering lenger). Men den relativt nye eg tok på meg i dag, heldt meg faktisk knusktørr opp etter føtene. I det vèret. Imponerande. Buksa er òg lett fora, behageleg, vindtett og akkurat passe varm til å ha på utan noko anna under. Eg går aldri med noko anna bukse no om vinteren. Stillongs er berre i heilt ekstreme tilfelle. Og Gore-tex buksene eg har blir eg våt i. Same kor eg impregnerer dei. Det same gjeld buksene med eVent-stoff. (Ingen merker nemnt). No vart eg våt i skorna i dag då, men det er no ikkje buksa sin feil. Eg må ha meg eit par nye, vanlege fjellsko. Sjølvsagt er La Sportiva skorna eg har brukt gått ut av produksjon...


Litt om forholda i dag på to snuttar


Ingen kommentarer: