søndag 5. januar 2014

Ho saug

- myra - frå Neset til Moldura i dag. Søkk vått var det. Å gå klissvåt myr ganske bratt oppover er slitsomt. 


Holmedal og Straumsnes

No var det visst ikkje berre myrane som saug. Søraustkulingen midt i mot frå Langedalen og opp saug i skrotten òg. Så når stigninga med myr var unnagjort, var det vinden som auka på. 

No skal eg ikkje klage. Eg valde det jo sjølv...:-) Turen frå Neset i nord til Moldura i sør er berre knall. Ein eg likar veldig godt. Spesielt heim igjen, då eg får heile havstrekninga frå sør om Alden til Bremanger midt i mot. Øyane i Florø, ytst i Stongfjorden med Mjåset og Størdalen mot vest, og til nord mot Toreheia og Ytrevågefjellet. Flott utsikt kor du vender deg. Ok - det er noko lenger enn opp frå sørsida i Holmedal, men turen tykkjer eg er finare (muleg nokre holmedølingar blir sure no, men men...:-))

Trass i at det sikkert var varmegrader på toppen, var vinden kald nok (målaren i bilen viste faktisk 10 plussgrader då eg kom ned att til fjorden...) Eg gjekk likevel ned på kanten mot sør (bildet) og gjekk deretter bort på kanten i vest for ein kik. Ned igjen sprang eg mykje av vegen til vest om Nyken. Med vinden i ryggen gjekk det som ei kule...:-) Forma og tilhøva var rett så bra at eg like godt delvis sprang vestover til Størdalsstauren òg. 

Utover mot stauren var det snøfritt. Som ein haust- eller vårdag. Nydeleg. Raskt og enkelt. Til fjorden igjen tok eg den vanlege ruta ned vest om Langedalen og til bilen. Her traff er jammen Ansgar-Bjarne òg som nett kom ned igjen frå Nyken. Vi fekk oss ein liten god nyttårs-prat før turen bar heim igjen i dusjen. Kjempeflott tur !

(Xperia Z1)





Ingen kommentarer: