onsdag 8. januar 2014

Håp i hangande snøre...

Bildet er frå nedstigninga til Nordalen i Skorva. Teke 12/1-13.

Jammen ser den elendige vinteren so langt ut til å gå over i barfrost. Iallefall i følgje vèrmeldingane i dag. Heilt idèelt er sjølvsagt ikkje det. For så vått som det er i terrenget no, blir det vel klink is frå fjord til fjell. Men det er no trass alt betre det enn all denne væta. No ser eg iallefall fram til både lengre turar og turar med hovudlykt. 

Så skralt som det har vore med turgåing  i haust, er det mange år sidan det har vore for mitt vedkommande. Ikkje det at eg bryr meg så veldig mykje om at eg må slakke litt på beltet nokre månader. Forma forsvinn no heller ikkje så brått om. Og for å vere ærleg har det i grunn vore behageleg å teke livet litt meir med ro ei stund. Utan å kjenne på presset av fjelltrimmen eller at eg trene. Dette har nok heilt sikkert både kne og lemmer hatt godt av òg. (P.S. Eg er ikkje 20 år lenger...) 

Når det er sagt så er det klart at det kriblar både her og der når eg no ser slike flotte vèrmeldingar. Eg har gått igjennom fleire alternative turruter og toppar i mitt stille sinn. Spesielt etter leggetid. Desse gler eg meg skikkeleg til....:-) Ikkje minst når det no har opna seg med alternativ gjennom Dalsfjordsambandet òg ...  Om eg kan ta meg fri frå jobb er vel tvilsamt. Difor får eg satse på kveldsturar med hovudlykt med det første, og sjølvsagt til helga igjen. Apropos kveldsturar. Det er fullmåne neste torsdag... Stay tuned ! 

Ingen kommentarer: