lørdag 18. januar 2014

Bombshell in icy wind

Krikavatna i dag


Eg malte taket i stova i dag tidleg. Sjølvsagt også taklistene. Litt putlearbeid dette. Og litt stiv nakke...Det tok vel sine cirka 3 timar. Men etterpå var eg moden for ein tur ut. 

Vinden er eit kapittel for seg sjølv om dagen. Den går gjennom marg og bein. Den søraustlege retningen tek godt her ute i fjorden. Så det gjekk eit kvitt gòv over fjordyta her nede. Eg bestemt meg likevel for ein trimtur på Toreheia. Er så greitt å gå frå døra heime utan noko om og men...

Eg tok broddane på skorne med det same. Det var fornuftig. For væta var frose på i stien oppover. I tillegg var det tele i det gjennomvåte lendet. Eg var litt spent på om det var trygt å gå over isen på Krikavatna. Det viste seg å ikkje vere noko problem med. Så tjukk var isen ikkje, men for det meste av stålis-konsistens.

Utsikt mot aust

Vinden var som nemnt ovanfor eit kapittel for seg. Ja hadde eg ikkje hatt broddar på meg, hadde eg ikkje hatt sjanse til å gå over vatnet. Vinden var faktisk så sterk midt i mot at eg heldt på å bli blesen over ende fleire gonger. Artig opp til eit visst punkt...Men faktisk litt nervepirrande òg.. Dette fekk meg sjølvsagt til å lure på korleis det var lenger oppe. Det gjekk forsåvidt greitt. Eg måtte stoppe opp i verste ròsene, som eg endå fekk midt i mot, men elles var det faktisk verre rett før nyttår. 

Det bles hardt på Toreheia i føremiddag

I dag tok eg med meg nokre byteklede pga den sterke vinden. Herleg å få på seg tørre og gode klede på toppen. Eg har ei jakke av merke Stoic som er fantastisk god. (Godt tilbod frå USA no, sjekk link). Fora og vindtett. Litt tyngre enn dun og gore-tex, men veldig god i kald vind. 

Eg gjekk så ned igjen på Krikavatna, men kryssa vest om Yndestadhøgeheia, og gjekk ned igjen Selda. Flott og vindfull affære dette. Gjorde godt etter alt malingsarbeidet. 

Foto Toreheia 180114

Video Toreheia 180114

Ingen kommentarer: