tirsdag 3. desember 2013

Elendige lågtrykk !

Som eg nemnde i går - mykje elendig vèr med mørke, storm, regn, sludd, skodde og you name it, har ført til lite fjellvandring i det siste. Veit ikkje om eg har blitt meir pysete med åra eller kva, men sidan eg hoppa av det som eg følte vart eit "åk" på fjelltrimmen, har eg teke livet litt meir med ro. Orda Olaug sa til meg for litt sidan, at når eg vart endå eldre, måtte eg hugse på kva eg hadde brukt all mi fritid på, har klunge i øyra... (Olaug er som kjent ei snill og fornuftig dame. Ho treng ikkje halde meg i øyra - ho treff som regel spikaren betre på hovudet utan !) Turlivet har difor avgrensa seg til helgane. Då er det godt å ha eit rikhaldig lager av naturbilder, fyr i omnen og god musikk i "bula" mi. Fjella ligg no der. Og den fine vinteren vi ventar på, kjem nok etter kvart. Tolmod my son, brukar eg å seie til Peter (13)... Vi som er nam te da eldre får vel tygge litt på dei same orda...:-) 

Her er iallefall ein serie bilder som eg sette i hop frå Leknesvatna i går kveld.  Musikken er "Indestructible Velvet Crush" med KP Devlin (likte den engelske metaforen...) Og p.s. nye fjellturar kjem... Snart blir det månelyst...:-)

Ingen kommentarer: