onsdag 18. desember 2013

Den store julekonserten

Tysdag, 17. desember kl. 19.30, Dale kyrkje (Fjaler)

Dale kyrkje 
foto 10/5-09

Eg køyrde det nye Dalsfjordsambandet for å nyte den store julekonserten i Dale i går kveld. Turen tok under ein halvtime frå Stongfjordeen. Enkelt og greitt. Ja, nesten surrealistisk. 

Eg fekk meg likevel ein god latter, då eg utan å ha sett på skilta i rundkøyringa, kom ut av tunnelen på Sætenes... Det var eitt eller anna med retningssansen som svikta i æse væsa av å komme meg fram. Ja, og så var det noko med lengda på tunnelen som ikkje stemde undervegs inne i fjellet...:-) Morsomt!

Etter å ha kome fram til sentrum og kyrkja, slo det meg kor alvorleg med bilar det stod alle plassar. Så teikninga gjekk fort opp for meg.... Klokka 19.10 var visst i seinaste laget med å møte opp! Ja for kyrkja var stappfull. Til randa. Det var ikkje eit sete til overs. Ein vart oppmoda om å tryngje seg saman for tilstrøyminga. Men oppe på galleriet vart vi heldigvis tipsa av Taylor om å bruke galleriet ved alteret på hi sida av salen. Som sagt så gjort. Aberet med dette var sjølvsagt at vi fekk heile kyrkjafolket i glaninga, men musikarane bak i frå. Det siste var ikkje så interessant akkurat. Iallefall ikkje når eg ville ta nokre bilder. Så bilder vart det ikkje, men eg tok opp nokre videoar av heller dårleg kvalitet i staden. Eg vel likevel å legge dei ut. (Hugs HD på YouTube då blir dei iallefall litt betre) Om nokon meiner videoane bør liggje i det private arkivet mitt, og ikkje i det offentlege rom, får dei heller gi meg beskjed... For videoane vart visst meir av dei frammøtte enn musikarane. Det var ikkje heilt meininga....

Kyrkja var stappfull under julekonserten i går

Konserten og innslaga? Ja, det er berre eit ord som er dekkande - fantastisk. Likeenins julestemninga, varmen og gløden. Aktørane? Ingen nemnt ingen glemt. 


Og då var minnebrikka på kompakten min full. Det vart diverre ikkje plass til alle innslaga. Desse vart meir eller mindre tilfeldig valde ut. Kjempekveld !


Ingen kommentarer: