fredag 15. november 2013

Snart helg...

Utsikt mot Stongfjorden 3/11-13

Då var haustens blodtapping unnagjort. Kjekt med ei slik god gjerning. Sidan eg alltid har hatt høg blodprosent og høgt jernlager, er det godt å få "friske" opp att blodet òg. Ei vinn vinn handling heiter det visst. 

Etter mykje elendig vèr, og lite trim i det siste, håpar eg på betre dagar frå neste veke. Det ser faktisk litt lysare ut då. Eg likar best kaldt og fint vintervèr. Det er ikkje særleg motiverande å springe i fjellet i regn, sludd, skodde og vind. I tillegg er det jo mørkt som svarte natta når eg kjem heim klokka 17. Fjella ligg no der. Så turlivet tek eg oppatt når vèr og vind er høveleg. Satsar på eit par turar neste veke med hovudlykt. Det går mot fullmåne på søndag. I tillegg vil eg gå eit par turar i helga. Det skal bli bra! No problem...:-)

Ingen kommentarer: