søndag 17. november 2013

One last goodbye...

Sola står lågt over Skålefjelelt no
Snøen på Toreheia er nesten borte

Etter uvèret dei siste dagane tok eg meg ein tur på Toreheia igjen for å sjå etter merkinga. Det var nesten forbausande å sjå kor godt alle stikkene stod. Ikkje ei einaste var vekke ! Positivt ! Men somme stod no litt skakkøyrde då.  No ser det visst ut til at det skal bli både betre og kaldare vèr, så då frys dei vel faste. Som planlagt. Det var greitt å sjekke av dette før tèlen kjem. Eg ser at det skal bli ekstremvinter (der kom det ordet igjen) i England i vinter. Sidan vi høyrer til det same vestabeltet vèrmessig skulle det vel blir det same her. Ja, ja den som lever får sjå.

Stongfjorden frå Yndestadhøgeheia i dag
Spesielt lys over Florø...


Turen i dag? Alt slags vèr. Frå hagl og regn til sol. Ja du las rett. Eg såg faktisk i sola i dag. Ikkje rare greiene då. Men ho stakk fram lågt over Skålefjellet (sjekk bilder). Så mykje elles er det vel ikkje å seie. Fin tur iallefall. Men no håpar eg på flotte og stille kveldar så eg kan bruke hovudlykta opp hit. Det skal bli fint ! 




Ingen kommentarer: