fredag 25. oktober 2013

Blue blue

..that`s the colour of my room where I now live...

Det nærmar seg bruopning i Dale...
Foto frå Blegja 20/10

Nei, det vart lite fjell denne veka. Dette skuldast fleire ting. Men mest eit bevisst val sidan eg fekk ei vridnng i kneet på veg heim frå turen søndag. Det posa seg opp på utsida og vart steikje vondt ved bevegelse. Og då er det berre ein ting å gjere - stay calm...! Nokre dagar med ro har allereie gjort underverk. Eg er mykje betre no. Kjenner faktisk berre antydningar av verken. Så dette fiksar kroppen sjølv. Alltid greiast slik. 

Ein annan ting er at vèret (heldigvis) har vore elendig. Har vore lettare å halde seg i ro då. Ja, og så har vi jo hatt "the domestic buisness", pendling, jobb, køyring på fotballtrening med katen etc. Og i tillegg kjøpte eg nytt Samsung smart-tv. Får bruke ordet steikje der òg - tøft. Jo, jo alt har si tid. Eg ser likevel fram til å kome meg til fjells igjen. Det må vel ordne seg med ein tur eller to i helga - trass elendige meldingar...

God helg !



Ingen kommentarer: