søndag 8. september 2013

Søndagshygge

Toreheia i dag
Eg ser heim igjen frå Yndestadhøgeheia
Stongfjorden frå Yndestadhøgeheia
Krikavatna og Mangevatna
Utsikt mot Svanøy og Florøkanten
Utsikt frå Skylefjellet

Eg gjekk på tur heime frå Yndestad i dag. Eg tok den nydelege ruta opp på Yndestadhøgeheia gjennom Selda, vidare til Toreheia og nordsida mot Førdefjorden til Skylefjellet og Mangevatna. 

Det er fantastisk flott utsikt til Stongfjorden, mot alle fjella i aust, og øyane ute i havet på denne turen. Og så er det jo dei nydelege Krikavatna og Mangevatna då. Lettgådd terreng, oversiktleg og greitt når du først er komen opp på "platået". Eg kan trygt seie at dette er eitt av dei flottaste, om ikkje det flottaste, naturområdet i heile Askvoll. Ikkje minst fordi det ikkje er regulert med tekniske inngrep av noko slag. 

Bilda og videoen fortel vel meir enn 1000 ord, så eg lèt desse tale for seg sjølv.  


Ingen kommentarer: