søndag 15. september 2013

Skålefjellet

Stongfjorden frå Skålefjellet i ettermiddag.
Regnet kjem sigande inn frå havet...

Etter at eg gav meg med fjelltrimmen til trimgruppa, for å stå friare til å gå på dei fjella eg vil gå på og når eg vil gå, tok eg i ettermiddag treningsturen min på Skålefjellet. Long time no see. Ja, det er ei stund sidan eg har vore opp, men men det gamle huset mitt stod endå....


Vel, noko skeivt og skakt er det. Likevel - betre utsikt er det ingen som har i Stongfjorden. 

No var det ikkje allverda til vèr i dag då. Regnet kom sigande inn fjorden, og vinden tok skikkeleg i kroppen. Men jammen var det kjekt å ta turen opp igjen Gjerdedalen og sjå at stien framleis viser godt. Ja, faktisk overraskande godt. Likeeins den gamle merkinga. Positivt!

Vi ser bort på Nipane frå toppen. 
Vatna vi ser er Botnastølsvatnet og Svelivatna.
Lengst aust ligg Blegja og Storehesten.

Vi ser ned på Stongstølen og Stongstølsvatnet.
Oppe i bildet ligg Stongsvatnet og Oslandsvatnet.
(alle foto mobil)

Ingen kommentarer: