torsdag 19. september 2013

Ein "gratistur"




I dag var dagen komen for gravferda til Elsa på Yndestad. I det høve fekk eg heile dagen fri på jobb i Førde. Så i staden for å køyre til Førde før klokka 07 sprang eg ein tur på Toreheia før gravferda. Det var nemleg ein fantastisk flott morgon. 

Eg nådde omlag opp på Yndestadhøgeheia då sola stod opp. Nydeleg. At skinet stod midt i auga på meg austover fjellet, var berre noko eg måtte ta med meg (eg gløymer alltid caps...som eg ikkje er noko glad i...). Ein austleg trekk var ganske frisk i kantane. Men slikt gløymer eg berre heilt når eg kan nyte den nydelege utsikta oppe på fjellet. Dei låge solstrålane laga landskapet om til reinaste gullteppet....! Havet og vatna i azurblått. 

På denne tid av året har eg fleire gonger sett svermar med snøsporv som på trekket sitt rastar på Toreheia. Så i dag òg. No fekk eg ikkje opp kameraet i dag, og fekk teke bilde (har frå før), men utruleg kjekt å sjå så mykje snøsporv på ein gong. Det er nemleg lite av den i fjellet. Dei er ikkje så lette å få auge på til vanleg heller. 

I dag var eg så tidleg ute at sola endå ikkje var komen på Krikavatna då eg sprang ned igjen. Så noko særleg bilder var det ikkje her i frå. Ikkje det, eg har no rikeleg frå før av då, men du verda for ei flott naturoppleving det er her. Elles sprang eg for det meste ned igjen heile vegen til Yndestad frå hytta til Lasse. Flott start på dagen ! 


Krikavatna før soloppgang. 

Ingen kommentarer: